Monday, July 2, 2007

The past week in pictures.



Here is the office i spend about 25 hrs a week of my life in. Its kinda dark, sorry, we need a new camara.




The cutest little kitty i got to babysit while I was working. She was a litttle annoying cause she's only 2 weeks old and always wants to play and whines alot. But just look at that face!





Another one.





We found this weird catapiller thing on our door the other day. It had a tail! Brennon thought it wasn't real and that it was a bomb and that out door was gonna explode. Someone's watched a few too many action movies.






We got to go to the Minnasota temple on Thursday and do a session! It was awesome and SO beautiful.




Look im domestic! I made homemade chocolate chip cookies. They were dang good if i do say so myself.



Brennon dropped his toothbrush in the toliet. Ha ha




We went and saw the new Die Hard movie on Saturday. I was a bit skeptical at first but I have to say it was one of the most intense movies Ive ever seen. We loved it!


What are these you might ask...well, ordinarly they are scrapers for our George Forman Grill. But yesterday they were wonderful eating utensils. We moved to Fargo, North Dakota yesterday and realized that we left all our utensils in Minnasota! And I had already put a lasagna in the oven when we found this out. So, being too lazy to run to the store and get utensils, we used these to eat our lasagna. And what a sight it was. I guess it was better than our hands.


6 comments:

the wiNtErS said...

danica your blog keeps me laughing all the time you are so cute and silly. i love it.

Kristal said...

I love Brennon's sad face for dropping his tbrush in the toliet. Sad day. And you know, that could have been a bomb....doesn't look real to me. And your office looks like a stinkin dungeon! Cute cat tho, cute cat. HAPPY STINKING BIRTHDAY!!!!

the wiNtErS said...

dude we are totally getting preg at the same time! please lets do!!! its your bday??? HAPPY B DAY SILLY GIRL!

Erica said...

I want to kidnap that kitty!

When I lived at the Hatch's Austin dropped my toothbrush in the toilet. I don't know how it happened, but I am glad he told me.

kAyLa GuTtErY said...

Dani! Thats the cutest cat ive ever seen!!! And you call that work! i wanna take that home and dunk it in my coffee! Thats my new favorite thig to say if i see something cute and little! (in a black person accent of course)!

kAyLa GuTtErY said...

. . . .just say it, iots perfect!